مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 13:472014-12-22ورزشي

لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور سفیر قم باخت اما از صعود ناامید نشد


والیبالیست های سفیر قم با وجود شکست در سومین مسابقه خود از دور برگشت لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور از صعود به مرحله نهایی ناامید نشدند.

- " از قم، روز پایانی از بازی های دور برگشت مرحله گروهی مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول بانوان والیبال باشگاه های کشور با رقم خوردن دومین باخت متوالی در کارنامه بانوان والیبالیست قم همراه بود اما این تیم همچنان به صعود از مرحله گروهی امیدوار ماند.

بر اساس برنامه فدراسیون والیبال کشورمان، تیم های والیبال بانوان سفیر قم و بهنام کرج در روز سوم از بازی های دور برگشت مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال قهرمانی بانوان باشگاه های کشور در گروه نخست مقدماتی در دیداری حساس در راه صعود به مرحله نهایی با یکدیگر رقابت کردند.

میزبان این دیدار مهم و سرنوشت ساز، خانه والیبال بود و در حالی که رقابت آنها بیشتر از 3 گیم به طول انجامید اما سرانجام برنده این مسابقه تیم والیبال بانوان بهنام کرج بود تا نماینده والیبال قم دومین پیروزی خود در دور برگشت و سومین باخت در مجموع این رقابت ها را متحمل شود.

در این دیدار که به سبب تلاش هر دو تیم برای راهیابی به مرحله نهایی لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه های کشور حساسیت بالایی داشت، تیم های سفیر قم و بهنام کرج رقابت نزدیک و نفس گیری با یکدیگر داشتند اما در نهایت ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور سفیر قم باخت اما از صعود ناامید نشد

لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور سفیر قم باخت اما از صعود ناامید نشد