موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 13:372014-12-22ورزشي

طاهری باشگاه را اداره می کند/ درباره قوچان نژاد خبرهای خوبی در راه است


سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه امروز هیات مدیره این باشگاه گفت: قرار بر این شد از این پس اداره باشگاه به طاهری سپرده شود که البته وی بدون اینکه مدیرعامل باشد این کار را انجام خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهدی خواجه وند در پایان جلسه امروز دوشنبه هیات مدیره این باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: مهمترین تصمیمی که امروز گرفته شد این بود که طاهری امور باشگاه را در دست خواه گرفت.

از ایشان قبل هم در امورات باشگاه دخالت داشتند و حالا تصمیم گرفته شد که دخالت بیشتری کرده و در امورات نقل و انتقال هم تصمیم گیری کنند.

وی در پاسخ به این سوال که در جلسه هیات مدیره چه کسانی حضور داشتند، عنوان کرد: آقایان کلانی و طاهری هم بودند به صورت خاص هم با مونسان و کاشانی در حال تماس مستقیم بودیم و این تصمیم گرفته شد.

البته این تصمیم قبلا گرفته شده بود که قرار شد بعد از جلسه امروز آن را اجرایی کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه تکلیف سیاسی چه خواهد شد، خاطرنشان کرد: درباره آقای سیاسی ما همچنان امیدوار هستیم که هر لحظه اتفاق خوبی رخ بدهد تا مشکل حل شود و خودش کار را ادمه دهد.

خوشبختانه شعبه وی تخصصی و خوش نام بوده و ما امیدواری زیادی داریم تا مشکل به وجود آمده خیلی زود برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طاهری باشگاه را اداره می کند/ درباره قوچان نژاد خبرهای خوبی در راه است

طاهری باشگاه را اداره می کند/ درباره قوچان نژاد خبرهای خوبی در راه است