مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 11:522014-12-22بين الملل

تکفیری ها هرگز سلاح خود را به سوی اسراییل نشانه نمی روند


معاون رییس شورای اجرایی حزب الله با اشاره به همسویی جریانهای تکفیری با رژیم صهیونیستی از آمادگی برای مقابله با خطر این گروهها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، شیخ نبیل قاووق معاون رییس شورای اجرایی حزب الله گفت: تکفیری ها کلیه کسانی که با آنها بیعت نکنند را کافر می شمارند و به احدی رحم نمی کنند و خودروهای بمبگذاری شده به بازار می فرستند و اعراب،کردها،سنی، شیعه و مسیحی را می کشند و فقط به اسراییلی ها کاری ندارند و اسراییلی داعش و النصره را خطری برای خود نمی دانند.

وی افزود: میان تکفیری ها و رژیم صهیونیستی ائتلاف برقرار است و افراد مسلح در قنیطره و جولان و سینا به اسراییلی ها کاری ندارند.

آنها در جولان به ارتش سوریه و در سینا به ارتش مصر حمله می کنند و به اسراییلی ها کاری ندارند.

شیخ قاووق تاکید کرد: در برابر این ائتلاف تکفیری-اسراییلی چاره ای جز آمادگی برای مقابله با خطری که در کمین لبنان است نداریم.

ما از آنها ترسی نداریم اما آنها را مورد بی اهمیتی هم قرار نمی دهیم زیرا آنها خواستار تضعیف مقاومت و محاصره کشورهای مقاوم هستند.

تکفیری ها متحمل ضربات مهلکی شده اند.

وی با اشاره به موضوع گفتگو میان حزب الله و جریان المستقبل گفت: با گفتگو می توانیم وحدت ملی را حفظ کنیم و با چالشها مقابله کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکفیری ها هرگز سلاح خود را به سوی اسراییل نشانه نمی روند

تکفیری ها هرگز سلاح خود را به سوی اسراییل نشانه نمی روند