مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 11:472014-12-22سياسي

اختصاص اعتبار 110 میلیاردی برای بیمارستانهای شهریار، قدس و ملارد


نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس از اختصاص اعتبار 110 میلیارد ریالی معاونت برنامه ریزی راهبردی ریاست جمهوری برای تکمیل و تجهیز بیمارستانهای نیمه کاره حوزه انتخابیه خبر داد.

- حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 300 هزار نفر از کمبود سرانه های درمانی رنج می برد بطوریکه شهریار تنها دو بیمارستان فعال دارد و وجود تنها یک بیمارستان 40 تختخوابی در قدس و نبود حتی یک بیمارستان در ملارد، موجب سرریز بیماران این سه شهرستان به شهریار می شود.

این مسئول با اشاره به سرانه تخت بیمارستانی در کشور که یک تخت به ازای هر هزار نفر محاسبه می شود، گفت: متاسفانه این میزان در شهرستان شهریار یک تخت به ازای هر چهار هزار و 200 نفر است لذا نیاز به احداث مراکز درمانی در این منطقه بسیار پررنگ و شدید بوده و بر همین اساس به عنوان یکی از مهمترین اقدامات در دستور کار قرار گرفت.

شهریار پتانسیل تبدیل به قطب درمانی استان را داردوی با اشاره به ازسرگیری مجدد عملیات احداث بیمارستان 330 تختخوابی (امام خمینی) شهریار در سالجاری عنوان کرد: این اقدام گام بزرگی در افزایش سرانه درمانی منطقه خواهد بود و تکمیل و بهره برداری آن می تواند بار عظیمی از مشکلات درمانی شهریار و شهرستانهای اطراف را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 110 میلیاردی برای بیمارستانهای شهریار، قدس و ملارد

اختصاص اعتبار 110 میلیاردی برای بیمارستانهای شهریار، قدس و ملارد