مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 11:072014-12-22سياسي

اطلاعیه نهاد کتابخانه ها درباره رسیدگی به شکایات آزمون 91


معاونت برنامه ریزی نهاد کتابخانه ها اعلام کرد داوطلبانی که نسبت به آزمون استخدامی سال 91 اعتراض دارند، می توانند از دوشنبه 8 دی شکایت خود را از طریق مراجعه به پرتال نهاد کتابخانه ها ارائه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد کتابخانه ها در این اطلاعیه با اشاره به لزوم رسیدگی به شکایت های شرکت کنندگان در آزمون استخدامی نهاد، اعلام کرد: آن دسته از داوطلبانی که در آزمون استخدامی سال 1391 نهاد شرکت کرده و به هر دلیلی به نتایج اعلام شده اعتراض دارند، می توانند از روز دوشنبه 8 دی 1393 نسبت به ارائه موضوع شکایت خود اقدام کنند.

بر اساس این اطلاعیه معترضان به آزمون استخدامی سال 1391 نهاد کتابخانه ها از روز دوشنبه 8 دی ماه به مدت 10 روز کاری می توانند با مراجعه به پرتال نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس www.

iranpl.

ir به سامانه رسیدگی به شکایت های آزمون استخدامی نهاد کتابخانه ها مراجعه کرده و ضمن ثبت مشخصات خود نسبت به ارائه موضوع شکایت اقدام کنند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: پس از مهلت یاد شده و تجمیع اطلاعات دریافتی، شورای رسیدگی به شکایت ها بر اساس جدول زمان بندی به بررسی شکایات اقدام کرده و نتایج را به داوطلبان اعلام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه نهاد کتابخانه ها درباره رسیدگی به شکایات آزمون 91

اطلاعیه نهاد کتابخانه ها درباره رسیدگی به شکایات آزمون 91