مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 10:572014-12-22سياسي

زیارتنامه امام رضا(ع) در محافل مذهبی البرز قرائت می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز ضمن تسلیت بمناسبت شهادت امام رضا(ع) گفت: فردا در محافل مذهبی استان زیارتنامه امام رضا(ع) قرائت می شود.

- حجت الاسلام سیدعباس مسعودی در گفتگو با مهر ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام رضا (ع) اظهار داشت: برنامه های ویژه ای برای عزاداری در این روز در سطح هیئت ها و مساجد استان در نظر گرفته شده است.

مسعودی در ادامه با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی در مدارس استان به مناسبت دهه آخر ماه صفر، گفت: 40 مبلغ دینی از قم برای برگزاری گفتمان های دینی دانش آموزی اعزام شده اند و این گفتمان ها در مدارس با استقبال دانش آموزان همراه بوده است.

مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی البرز ضمن تشریح برنامه هایی که برای سالروز شهادت امام رضا (ع) اجرا می شود، اذعان داشت: به همین مناسبت فردا در همه محافل مذهبی از جمله مساجد و حسینه ها زیارتنامه امام رضا (ع) قرائت می شود.

وی ادامه داد: فردا هیئت های عزاداری با حرکت به سوی امامزادگان استان اقدام به برگزاری عزاداری در صحن این امامزادگان خواهند کرد.

همایش آسیب شناسی فضای مجازی و اینترنت در البرز برگزار می شود حجت الاسلام مسعودی در ادامه سخنان خود از برگزاری همایش "جنگ نرم در راستای آسیب شناسی فضای مجازی و اینترنت در استان البرز" خبر داد و اظهار داشت: شناسایی آسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارتنامه امام رضا(ع) در محافل مذهبی البرز قرائت می شود

زیارتنامه امام رضا(ع) در محافل مذهبی البرز قرائت می شود