مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 10:522014-12-22اجتماعي

پسماند دغدغه جدی و مهم استان مازندران است


معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: پسماند دغدغه جدی و مهم استان مازندران است که باید با همکاری همه جانبه مسئولان و مردم و فرهنگ سازی رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی نبیان ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری بهشهر در مسجد گت زمین خلیل شهر افزود: در حال برنامه ریزی هستیم تا این دغدغه را تبدیل به فرصت کنیم و همه مسئولان و مردم باید در این راه کمک کار ما باشند.

وی با بیان اینکه باید تفکیک زباله زا مبداء به مردم و دانش آموزان آموزش داده شود خاطر نشان کرد: اگر این فرهنگ سازی تفکیک زباله در منازل انجام شود و از همان ابتدا زباله تر و خشک از هم جدا شوند بسیاری از مشکلات، بوی بد، تعفن و شیرابه زباله از بین می رود.

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: کارخانه کمپوست بهشهر زا جمله کارخانجات کمپوستی است که در استان رو به اتمام است و 98 درصد عملیات اجرایی آن انجام شده است و در این راستا دولت 4 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده است تا کمک کار شهرداران باشد.

وی یادآور شد: در ماه جاری عملیات اجرایی کمپوست بهشهر بطور آزمایشی برای بهشهر و سپس شهرهای دیگر اجرا می شود تا با رفع مشکلات احتمالی، در بهمن ماه بصورت رسمی افتتاح شود.

نبیان با اشاره به کارخانجات کمپوست مازندران گفت: برای نوشهر و ساری دستگاه زباله سوز تهیه و وارد کشور شده و بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماند دغدغه جدی و مهم استان مازندران است

پسماند دغدغه جدی و مهم استان مازندران است