مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 10:272014-12-22سياسي

آسیب شناسی فضای دانشگاه با دو دیدگاه متفاوت دانشجویی


سامان روحانی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی و مصطفی فاطمی نسب، دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان این دانشگاه در دفتر ایسنای منطقه خراسان حضور یافتند و پیرامون موضوعات مختلف جنبش دانشجویی وفضای دانشگاه با خبرنگار ایسنا بحث و گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، سامان روحانی در این میزگرد دانشجویی درباره فضای دانشگاه ها و مدیریت دانشگاه فردوسی طی سال گذشته، گفت: در یک سال اخیر تغییر عملی زیادی در فضای دانشگاه به وجود نیامده، تنها چیزی که به وجود آمده حس امید در میان دانشجویان است و همین حس امید به ما انگیزه می دهد.

وی با بیان این که ما مرغی هستیم که سرمان را هم در عزا و هم در عروسی می برند ، خاطرنشان کرد: ما اکنون نیازمند فضای باز و قانونمند هستیم٬ هم قانون را و هم آزادی های سیاسی را می خواهیم، آزادی هایی که حق ماست.

وی افزود: طی این یک سال، دادن مجوزها به برنامه های این تشکل تسهیل شده است، اما در دولت قبل برنامه های زیادی داشتیم که بیشتر لغو می شد؛ رویکرد آن دولت و ریاست دانشگاه در آن زمان نسبت به فعالیت های دانشجویی تهدیدمحور بود.

در این زمینه مصطفی فاطمی نسب خاطرنشان کرد: من با آن قسمت از صحبت های دبیر انجمن اسلامی دانشگاه که گفت شور و نشاط ناشی از یک تغییر بزرگ ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب شناسی فضای دانشگاه با دو دیدگاه متفاوت دانشجویی

آسیب شناسی فضای دانشگاه با دو دیدگاه متفاوت دانشجویی