مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 10:222014-12-22اقتصادي

وضعیت سیستم گرمایشی مدارس کشور/75 هزار کلاس بدون بخاری استاندارد


رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، گفت: در صورت واریز 300 میلیارد اعتبار مصوب مجلس در سال جاری 47 هزار کلاس درس مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، مرتضی رییسی با تاکید بر ضرورت تجهیز مدارس به سیستم گرمایشی استاندارد٬ گفت: بی توجهی به این مهم تاکنون حوادث بسیاری را آفریده از این رو برای جلوگیری از وقوع چنین مشکلاتی باید بحث تجهیز مدارس به سیستم حرارتی استاندارد جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه بخشی از مدارسی که در دهه اول و دوم پس از پیروزی انقلاب ساخته و عمدتا در مناطق روستایی کشور واقع شده اند از سامانه گرمایشی حرارت مرکزی برخوردار نیستند٬ افزود: سامانه گرمایش بسیاری از مدارس کشور در حال حاضر با استفاده از بخاری نفتی و گازی تامین می شود که برای رفع این معضل نیازمند اعتبارات کافی هستیم.

رییسی با یادآوری تاکید سازمان نوسازی مدارس بر استفاده مدارس از سیستم گرمایشی استاندارد٬ گفت: حال اگر مدارسی مجبور هستند در کوتاه مدت از بخاری استفاده کنند حتما باید از بخاری کاربراتوری دارای مهر استاندارد استفاده کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از بخاری های کاربراتوری با استاندارهای موردنظر آموزش وپرورش فاصله دارد٬ افزود: برنامه ما این است که همه کلاس های درس کشور که نیازمند سیستم حرارت دائم بوده و فاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سیستم گرمایشی مدارس کشور/75 هزار کلاس بدون بخاری استاندارد

وضعیت سیستم گرمایشی مدارس کشور/75 هزار کلاس بدون بخاری استاندارد