مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 10:222014-12-22سياسي

بارگاه امام رضا(ع) نگینی درخشان و منشأ برکات زیادی برای کشور است


مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت اظهار داشت: بارگاه نورانی امام رضا (ع) نگینی درخشان و منشأ برکات زیادی برای کشور ما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت اظهار داشت: امام رضا (ع) شخصیت بزرگی هستند که کشور ما این سعادت را پیدا کرد تا این نور الهی را درون خود داده تا ایشان بتوانند یک پایگاه عظیم فرهنگی و معنوی برای کشور ما باشند.

وی گفت: وجود بارگاه نورانی امام رضا (ع) در کشور ما به عنوان یک نگین درخشانی منشأ برکات زیادی است و ملجأ بی پناهان و بسیاری از ارادتمندان به ساحت مقدس خاندان رسالت به شمار می رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: یکی از القاب شریف حضرت امام رضا (ع) رأفت و مهربانی آن امام بود که ایشان نسبت به ارادتمندان خویش عنایت ویژه ای داشتند.

حجت الاسلام سروستانی ادامه داد: علم ایشان یکی دیگر از القاب شریف آن حضرت به شمار می رود و تاثیر ایشان در ارتقای علمی علوم زمان خویش به نحوی بود که آن حضرت (ع) به عنوان عالم آل محمد ملقب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگاه امام رضا(ع) نگینی درخشان و منشأ برکات زیادی برای کشور است

بارگاه امام رضا(ع) نگینی درخشان و منشأ برکات زیادی برای کشور است