مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 10:122014-12-22سياسي

حرم مطهر رضوی میزبان 700 هزار زائر غیرایرانی


حرم مطهر رضوی همزمان با شهادت امام رضا (ع)، میــزبان 700 هزار زائر غیرایرانی از کشورهای مختلف بویژه کشورهای مسلمان و شیعه نشین است.

مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی گفت: این در حالی اسـت که پارسال در همین ایام، 500 هزار زائر غیر ایرانی به حرم رضوی مشرف شده بودند.

حجت الاسلام علی باقری افزود: برای ایام شهادت امام رضا(ع)، پنج هزار پرچم مزین با نام این امام همام و القابشان به دو زبان انگلیسی و عربی تهیه شده است که در بین هیات های عزاداری غیر ایرانی توزیع می شود.

وی با بیان اینکه در این ایام از سوی معاونت امور زائران غیر ایرانی این پرچم ها علاوه بر توزیع در بین هیات های مذهبی غیر ایرانی، به مساجد و حسینه های کشورهای شیعه نشین ارسال هم می شود، گفت: تا کنون این پرچم ها به 80 کشورارسال شده است.

باقری با اشاره به اینکه این معاونت برای مشترکین خارج از کشور هم 30 هزار متن تسلیت ایام به صورت پست الکترونیک ارسال کرده است گفت: مجله quotation mark ژرفای آفتاب quotation mark به زبان های عربی، انگلیسی، فارسی، اردو چاپ و در بین زائران غیر ایرانی توزیع می شود.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی با اشـاره بـه بــرگــزاری جلسات گفتگو از طریق razavitalk اشاره کرد و گفت: در ایام ماه های محرم و صفر تاکنون 911 جلسه گفتگو با مشارکت 27 هزار و 449 نفر به زب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم مطهر رضوی میزبان 700 هزار زائر غیرایرانی

حرم مطهر رضوی میزبان 700 هزار زائر غیرایرانی