مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 10:022014-12-22اقتصادي

40 درصد از روستاهای شهرستان رشت گاز ندارد


هم اکنون 40 درصد از روستاهای این شهرستان بزرگ فاقد گاز بوده و با توجه به فرا رسیدن فصل سرما برای سوخت رسانی تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده است.

- سید عیسی مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت ایام سوگواری پیامبر گرامی اسلام(ص)، امام حسن و امام رضا(ع) افزود: علاوه بر این در بخش هایی مانند نانوایی باید نسبت به تامین سوخت دوم و سوم اقدام شود تا در مواقع بحران مردم با مشکل روبرو نشوند.

وی با بیان اینکه کشاورزان در اردیبهشت ماه به دلیل کمبود منابع آبی برای شخم مزارع از سوخت بهره گیری کردند که در صورت ادامه این روند ممکن است مشکلاتی ایجاد شود، اظهار داشت: بر اساس بازدیدهای میدانی صورت گرفته هم اکنون 150 فروشنده نفت سفید در سطح شهرستان نسبت به ارائه این نوع سوخت اقدام می کنند.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اینکه هم اکنون سوخت رسانی به مناطقی که فاقد گاز هستند به نحو مطلوب انجام می شود، ادامه داد: برای تامین سوخت اداره ها و نهادهایی مانند مدارس تمهیداتی در نظر گرفته شده تا با مشکل روبرو نشوند.

وی افزود: در این راستا به هنگام بحران و افت فشار گاز نسبت به قطع گاز 215 واحد صنعتی پرمصرف شهرستان رشت اقدام می شود و این در حالیست که سوخت دوم و گازوییل برای بهره گیری این صنایع در شرایط اضطراری فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد از روستاهای شهرستان رشت گاز ندارد

40 درصد از روستاهای شهرستان رشت گاز ندارد