مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 08:572014-12-22سياسي

مشهد الرضا مهیای مراسم سالروز شهادت امام رضا (ع) میشود


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اعلام کرد: در روزهای پایانی صفر و همزمان با شروع حرکت کاروان های پیاده در مسیرهای منتهی به مشهد الرضا ، 450 مبلغ و مبلغه با حضور در ایستگاه های بین راهی به زائران خدمات فرهنگی و معنوی ارائه می کنند.

حجت الاسلام مرویان حسینی گفت: این مبلغان که 60 درصد آن ها را مبلغان خواهر تشکیل می دهند، با حضور در ایستگاه های بین راهی و محل استقرار زائران در مشهد، در راستای تبیین سیره و فرهنگ رضوی و پاسخگویی به شبهات و مباحث شرعی و اعتقادی خدمات رسانی می کنند .

بگفته وی علاوه بر این در این اماکن بسته هایی در قالب بروشورهایی با محوریت زیارت ، بین زائران توزیع می شود .

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اعلام آمادگی کامل این اداره کل برای خدمات رسانی، از برگزاری گردهمایی هیات های مذهبی در مشهد خبر داد و گفت: این گردهمایی با شرکت چهار هزار هیات مذهبی همزمان با روز آخر صفر در مشهد برگزار می شود.

همچنین مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بر لزوم همکاری زائران و مجاوران حرم رضوی با این سازمان تاکید کرد .

امامی میبدی درباره اقدامات ترافیکی برای ایام شهادت امام رضا(ع) گفت: در سالروز شهادت امام رضا (ع)، امنیت ترافیکی از جمله انسداد معابر در میدان های پرتردد مانند انقلاب و عدل خمینی اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد الرضا مهیای مراسم سالروز شهادت امام رضا (ع) میشود

مشهد الرضا مهیای مراسم سالروز شهادت امام رضا (ع) میشود