مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 08:472014-12-22سياسي

دلایل درست و نادرست ازدواج کدامند؟


برای اقدامی چون ازدواج یک دلیل کافی نیست و ترکیبی از چند دلیل موجب ترغیب افراد به ازدواج می شود، اما باید از دلایل نادرست اجتناب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی موحدی درباره دلایل درست ازدواج گفت: نخستین و شناخته شده ترین دلیل ازدواج، عشق است.

موقعی که افراد همدیگر را می یابند عاشق می شوند، مهمترین کاری که انجام می دهند ازدواج کردن است، اما عشق برای ازدواج شرطی لازم است اما ناکافی است گاهی دو نفر، چنان علاقه ای به یکدیگر پیدا می کنند که گمان می برند به راستی عاشق هم هستند وقتی هیجان، با سرعت چشمگیری در روابط پیش برود، شناخت یکدیگر به روال عادی و تدریجی خود پیش نمی رود، زیرا وقت کافی برای این امر وجود نداشته است، صراحت و صداقت و اعتمادی که لازمه یک رابطه محکم است احتیاج به زمان دارد یک آشنایی سریع، هر چقدر هم که هیجان آور باشد، تنها یک صمیمیت ظاهری به بار می آورد که به آسانی با نزدیکی و صمیمیت واقعی اشتباه می شود.

وی در ادامه گفت: در زندگی، تنها بودن در بیشتر مواقع اتفاق خوبی نیست بنابراین، به دلایل دور ماندن از آسیبهای تنهایی افراد ازدواج می کنند این به شما انگیزه می دهد تا به سختی کار کنید و عضو سازنده ای در جامعه شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل درست و نادرست ازدواج کدامند؟

دلایل درست و نادرست ازدواج کدامند؟