مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 06:472014-12-22ورزشي

پیشرفت دو ومیدانی قم در پیچ و خم مشکلات مالی


رشته ورزشی دو و میدانی در قم از ابتدای امسال مدال های متعدد کشوری و بین المللی به دست آورده است اما این رشته ورزشی زیر سایه سنگین فشار مشکلات مالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، دو و میدانی کاران قمی از ابتدای امسال موفقیت های چشمگیری به دست آورده اند که این مدال ها شامل مدال های منطقه ای و کشوری، بین المللی، لیگ های کشور و مسابقات دو و میدانی بسیج کشور بوده است.

هیئت دو و میدانی استان قم از ابتدای امسال تا کنون عملکردی فوق العاده داشته است که این موفقیت ها هم در بخش آقایان و هم بانوان به دست آمده است اما در همین حال دو و میدانی قم، از نظر مالی بد ترین شرایط تاریخ دو و میدانی قم را سپری می کند.

شرایط مالی قهرمانان دو و میدانی قم مطلوب نیست و حتی باید گفت وضعیت قرارداد مالی ملی پوشان دو و میدانی بغرنج است چنان که محسن ربانی برای نخستین بار بدون باشگاه در مسابقات امسال لیگ بر تر شرکت کرد و دریساوی هم با قرارداد 10 میلیون تومانی در مسابقات حضور یافت.

دو و میدانی بدون اسپانسر با کوهی از هزینهصحبت از طرح معافیت مالیاتی حامیان مالی ورزش مدت هاست که در میان اهالی ورزش رواج دارد اما واقیعت این است که چنین طرحی حتی اگر هم واقعا وجود خارجی داشته باشد، شکل اجرایی به خود نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت دو ومیدانی قم در پیچ و خم مشکلات مالی

پیشرفت دو ومیدانی قم در پیچ و خم مشکلات مالی