مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 06:472014-12-22سياسي

سردمزاجی به فناوری، بلای جان فعالیت های علمی شده است


معاون تجاری سازی و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: تمام دانشگاه های کشور با کمبود منابع مواجه هستند و دیگر نمی توان دانشگاه ها را با منابع دولتی اداره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علمی ایسنا منطقه اصفهان، محمود شیخ زین الدین در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه اصفهان با بیان اینکه اقتصاد دانش بنیان در حال تبدیل شدن به یک گفتمان است، اظهار کرد: پیشرفت تکنولوژی مساله نفت را نیز تغییر داده است و زندگی در کشورهای نفت خیز از امروز مانند هیچ زمان دیگری نخواهد بود.

وی افزود: اقتصاد دانش بنیان نیز مانند اقتصادهای دیگر است و یک واقعیت اقتصادی اجتماعی محسوب می شود و تغییر ایجاد کردن در آن بسیار مشکل است.

کسانی که برای اقتصاد دانش بنیان تلاش می کنند، باید در این موضوع تبحر داشته باشند و کسانی می توانند برای اقتصاد دانش بنیان تصمیم گیری کنند که اختیار جابجا کردن منابع عظیم کشور را داشته باشند.

معاون تجاری سازی و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اضافه کرد: سالانه در کشور حدود 80 میلیارد دلار (معادل 300 هزار میلیارد تومان) واردات انجام می شود، اگر رقمی حدود 40 هزار میلیارد تومان از این مقدار در کشور باقی بماند، مشکل اشتغال بیشتر فارغ التحصیلان، حداقل فارغ التحصیلان فنی، کشور رفع خواهد شد و هیچ کدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردمزاجی به فناوری، بلای جان فعالیت های علمی شده است

سردمزاجی به فناوری، بلای جان فعالیت های علمی شده است