مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 06:322014-12-22ورزشي

در لیگ آینده سازان کشور شانس کاراته کاهای قم برای صعود کمرنگ شد


شانس کاراته کاهای باشگاه ققنوس قم برای راهیابی به مرحله نهایی لیگ کاراته آینده سازان باشگاه های کشور با شکست از رقبای تهرانی و قزوینی خود کمرنگ شد.

- " از قم، باشگاه ققنوس امسال یکی از نمایندگان کاراته استان قم در لیگ های این رشته ورزشی است و در رده سنی جوانان در لیگی که با عنوان جام آینده سازان برگزار می شود با حریفان خود به رقابت می پردازد.

ققنوس که یکی از باشگاه های فعال کاراته قم محسوب می شود با ترکیبی از چهره های مستعد و آینده دار کاراته قم در مسابقات لیگ آینده سازان باشگاه های کشور حضور یافته و با هدف نشان دادن شایستگی و توانمندی کاراته قم خود را به مرحله دوم این رقابت ها رسانده است.

با این حال دیدارهای هفته پایانی از مرحله دوم دور برگشت مسابقات لیگ آینده سازان کاراته باشگاه های کشور برای نماینده کاراته قم نتایج خوبی به دنبال نداشت و کاراته کاهای باشگاه ققنوس قم در 2 مسابقه حساس مغلوب نمایندگان قزوین و تهران شدند.

در هفته ای که صدرنشینی مجتمع دخانیات گیلان و باشگاه مقاومت تهران در گرو ه های 2 گانه لیگ آینده سازان کشور به ثبت رسید، کاراته کاهای باشگاه ققنوس قم در نخستین دیدار به مصاف هیئت کاراته قزوین و در دومین دیدار به مصاف باشگاه مقاومت رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در لیگ آینده سازان کشور شانس کاراته کاهای قم برای صعود کمرنگ شد

در لیگ آینده سازان کشور شانس کاراته کاهای قم برای صعود کمرنگ شد