مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 06:072014-12-22سياسي

راهپیمایی اربعین رزمایش بی نظیر جهان اسلام بود


راهپیمایی بزرگ اربعین ‏حسینی(ع) در کربلا را باید یک رزمایش بی نظیر جهان اسلام دانست که بایک شور حسینی خاص صورت پذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار اسکندر مومنی شامگاه یکشنبه در یادواره 6 شهید روستای زیارکلا به اجتماع بیش از 20 میلیون نفر عاشقان امام حسین (ع) در سراسر جهان اشاره کرد و با بیان اینکه مراسم اربعین سال جاری همزمان با تهدیدهای گروهک های تکفیری (مانند داعش) برگزار شد، اذعان داشت: در سال جاری جمعیت زائران در مقایسه با سال گذشته افزایش بیشتری بود که دشمن در اینجا نتوانسته موضع گیری کند.

سردار مومنی به تلاش دشمن برای صدمه به نظام اشاره کرد و افزود: دشمن به دنبال تفرقه افکنی برای دستیابی به اهداف خود است اما خوشبختانه عاشقان ابا عبدالله حسین (ع) به عشق امامت و ولایت مانع از آن شدن که دشمن به اهداف خود برسد.

وی با اشاره به اینکه ایران جزو پنج کشور برتر جهان در پرتاب ماهواره است اشاره کرد و گفت: خوشبختانه ما با داشتن توانمندی های هسته ای توانستم جلوی ظلم استکبار را بگیریم که همه به برکت خون پاک شهدا است که موجب امنیت در کشور ما شده است.

سردار مومنی خاطرنشان کرد: انقلاب ما را خون شهیدان بیمه کرده و تا زمانی که فرهنگ غنی شهادت در جامعه باشد خدشه ای به آرمان های والای اسلامی وارد نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین رزمایش بی نظیر جهان اسلام بود

راهپیمایی اربعین رزمایش بی نظیر جهان اسلام بود