مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 05:272014-12-22سياسي

زاهدان میزبان همایش بصیرت و میثاق امت با ولایت می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از تجمع بزرگ مردم ولایتمدار زاهدان به مناسبت گرامیداشت پنجمین سالگرد حماسه 9 دی خبر داد.

- حجت الاسلام عباس دانشی در گفتگو با مهر بیان داشت: به مناسبت گرامیداشت پنجمین سالگرد حماسه 9 دی از امروز به مدت یک هفته بیش از 7 برنامه محوری و شاخص در مراکز علمی حوزه ها و دانشگاه های زاهدان و دیگر شهرستان های استان برگزار می شود.

وی افزود: تجمع عظیم مردم زاهدان در روز نهم دی ماه درمسجد جامع زاهدان با عنوان همایش روز "بصیرت و میثاق امت با ولایت" به عنوان مهترین برنامه محوری به این مناسبت است.

وی اظهار داشت: اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و سنی، علما و نخبگان با حضور گسترده خود در این تجمع عزت، عظمت و اقتدار اسلام و انقلاب و ولایتمداری خویش را به رخ منافقین وجهانیان می کشند.

دانشی ادامه داد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام دکتر سید حمید حسینی روحانی مورخ و پژوهشگر انقلاب و همچنین یکی از یاران حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع حماسه 9 دی در حوزه های مقاومت بسیج سراسر استان خبر داد و افزود: همایش با شکوه بصیرت، وحدت و ولایت با حضور علما و اندیشمندان اهل تشیع و تسنن در روز 13 دی در محل سالن نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدان میزبان همایش بصیرت و میثاق امت با ولایت می شود

زاهدان میزبان همایش بصیرت و میثاق امت با ولایت می شود