مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1393 ساعت 05:022014-12-22اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین: تکریم معلمان از وظایف مسئولان آموزش و پرورش است


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در برابر همه معلمان وظیفه و تکلیف داریم تا کاری را در این زمینه انجام دهیم و این مهم بخشی از شرح وظایف ماست.

- " از قزوین سالار قاسمی صبح امروز در نخستین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت مقام شامخ معلم در دفتر معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: نخستین نگاه در بحث تکریم مقام معلم، عملکرد خوب بدنه ستادی و مدیران مدارس است.

وی افزود: اوج تکریم مقام معلم، در هفته بزرگداشت مقام معلم است ولی باید موضوع تکریم را از اول مهرماه شروع کرده و تأکید مسئولان نیز بر این موضوع است.

این مسئول یادآور شد: تصویرهای بجا در زمان مناسب ارزنده است پس باید کارهای خوب را پررنگ کنید، برای مقام و منزلت معلم از خودمان شروع کنیم، ما نقش مدیریتی داریم و در برابر همه معلمان وظیفه و تکلیف داریم که کاری را در این زمینه انجام دهیم و این مهم بخشی از شرح وظایف ماست، باید تلاشمان را چندین برابر کنیم.

قاسمی اضافه کرد: شأن و جایگاه معلم با هیچ صنفی قابل مقایسه نیست، در موضوع تکریم از مقام معلم به معنای واقعی در خدمت همه دستگاه ها هستیم.

وی اضافه کرد: سایر دستگاه ها نیز باید آموزش و پرورش را یاری کنند، ما باید تمامی مطالبات خود را در حال و گذشته پیگیری کنیم و به نتیجه مطلوب برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین: تکریم معلمان از وظایف مسئولان آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین: تکریم معلمان از وظایف مسئولان آموزش و پرورش است