مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 18:372014-12-21سياسي

معاون فرماندار بابلسر: بستر مناسب برای جذب سرمایه گذار در بابلسر فراهم شود


بستر مناسب برای جذب سرمایه گذار در این شهرستان فراهم شود.

- " از بابلسر، رضا محسن پور امشب در جلسه فوق العاده کمیسیون نظارت در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه هر کس در جایگاه خود مسئولیتی دارد و باید در آن راستا، وظایف خود را به درستی انجام دهد، اظهار کرد: کوتاهی در این امر به هیچ وجه پذیرفته نیست.

وی درباره فعالیت واحدهای غیرمجاز با بیان اینکه فعالیت واحدها باید در راستای قانون باشد، بیان داشت: واحدهای غیرمجاز را برابر قانون پلمب می کنیم.

معاون فرماندار بابلسر با بیان اینکه مردم موظف هستند تخلفات اداری را گزارش دهند، افزود: اصناف نیز باید با بازدید از واحدهای صنفی به وضعیت آنها رسیدگی کرده و در صورت تخلف با افراد برخورد قانونی کنند.

محسن پور با تاکید به اینکه شیوه برخورد با متخلف باید متناسب با نوع جرم باشد، ادامه داد: گزارش های حاصله از تخلفات نیز مورد بررسی دقیق قرار گرفته تا حق کسی ضایع نشود.

وی حفظ امنیت مردم و شهروندان را نخستین وظیفه فرمانداری ها دانست و گفت: در صورت مشاهده هر نوع تخلف به فرمانداری گزارش شود.

معاون فرمانداری بابلسر با تاکید به همکاری بین اعضای کمیسیون نظارت و اتاق اصناف بیان کرد: راهکار اساسی برای پرداخت مالیات افراد پردرآمد اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار بابلسر: بستر مناسب برای جذب سرمایه گذار در بابلسر فراهم شود

معاون فرماندار بابلسر: بستر مناسب برای جذب سرمایه گذار در بابلسر فراهم شود