مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 16:572014-12-21سياسي

مردم دارالعباده یزد با صراحت خواستار تدفین شهدا در میدان امیرچخماق یزد شدند


مردم دارالعباده یزد با حضور و برپایی نماز جماعت با صراحت نظر خود را در خصوص تدفین شهدا در میدان امیرچخماق یزد به مسئولین استانی و کشوری اعلام نمودند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از یزد،" در پی مخالفت برخی از مسئولین استانی در خصوص تدفین هشت شهید گمنام در میدان امیر چخماق یزد، ساعتی پیش دانشجویان نیز همگام با مردم استان یزد با حضور در این میدان خواستار تدفین این شهدا در این میدان تاریخی یزد شدند و با حضور در تجمع پرشور مردم دارالعباده در این میدان موافقت خود را با این عمل اعلام نمودند.

این حضور پرشور که با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا همراه شد مردم در این هوای سرد به صراحت موافقت خود را در خصوص تدفین ان شهدا در محل مقابل این میدان شدند.

از حاشیه های این مراسم عدم حضور مسئولین استان در جمع مردم بود که مردم نیز از این اقدامات مسئولین نیز ناراحت شده و ابزار ناخوشایندی می کردند.

پیکر هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس از دیروز به یزد آورده شده و قرار است در میدان امیرچخماق دفن شود امابرخی مسئولان با دفن شهدا در این مکان موافقت نکرده اند و یکی از علل آن را مخالفت مردم اعلام کرده اند که مردم امروز برای نشان دادن موافقت خود، در اقدامی خودجوش در میدان امیرچخماق اجتماع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دارالعباده یزد با صراحت خواستار تدفین شهدا در میدان امیرچخماق یزد شدند

مردم دارالعباده یزد با صراحت خواستار تدفین شهدا در میدان امیرچخماق یزد شدند