مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 15:572014-12-21فرهنگي

کارگردان مستند حماسه شهادت در گفت وگو با فارس: حماسه شهادت در مراحل نهایی است


مسئول بسیج هنرمندان شهرستان پاکدشت از به پایان رسیدن مراحل ساخت فیلم مستند جدیدش به نام حماسه شهادت خبر داد.

- امیدرضا خیرخواه، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان پاکدشت که سال قبل ساخت مجموعه ای 12 قسمتی از زندگی نامه شهدای پاکدشت و ورامین به نام حماسه شهادت را پشت سر گذاشته این بار مشغول ساخت 48 فیلم مستند شهدای هنرمند استان تهران است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، پیرامون این فیلم اظهار کرد: باید بگویم که جنگ عراق علیه ایران یکی از بزرگترین تراژدی های بشری تاریخ معاصر خاورمیانه بوده، شاید حدود یک میلیون نفر جان باخته و شمار بیشتری مجروح و میلیون ها نفر آواره شده باشند.

خیرخواه ادامه داد: به اعتقاد من جهاد همگانی مردم برای حفظ انقلاب شکوهمند خود که از شروع آن دو سال هم نمی گذشت ستودنی است.

رشادت ها، مرارت ها، ایستادگی های رزمندگان اسلام برای اشاعه اسلام ناب محمدی باید سینه به سینه نقل شود وقتی به زندگی هر شهید با دقت نگاه می کنیم به ویژگی های فرا زمینی می رسیم؛ گویی که زمینی نبودند و لذت های دنیوی و مادی خویش را فدای آرمان هایشان کردند.

این هنرمند شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: شهدا بزرگترین معلم ما محسوب می شوند به ویژه نسل های جوان چرا که می توان از آنان درس اخلاق، از خودگذشتگی، و حتی سبک زندگی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردان مستند حماسه شهادت در گفت وگو با فارس: حماسه شهادت در مراحل نهایی است

کارگردان مستند حماسه شهادت در گفت وگو با فارس: حماسه شهادت در مراحل نهایی است