مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 14:272014-12-21اقتصادي

1400 اکیپ در راهداری زمستانه خدمات دهی می کنند


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امسال هزار و 400 گروه راهداری در راهداری زمستانه خدمات دهی می کنند گفت: 212 گروه راهداری اضافه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حمید آخوندی عصر یکشنبه در بازدید از راهدارخانه امامزاده هاشم، سطح راههای فرعی و روستایی کشور را 20 هزار کیلومتر بیان کرد و گفت: از ساحل دریای عمان تا آذربایجان در شرق و غرب روزانه 72 هزار خودرو سواری در کشور تردد می کنند.

وی با بیان اینکه 800 هزار وسیله نقلیه عمومی نیز در راههای کشور تردد می کنند، گفت: تردد ایمن، روان و سالم در سراسر راهها را شاهد هستیم.

آخوندی یادآور شد: 200 هزار کیلومتر راه در سطح کشور وجود دارد که 20 هزار میلیارد تومان برای آن هزینه شده است و برای نگهداری آن سالانه به هفت هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سال گذشته هشت هزار دستگاه ماشین آلات در امر راهداری خدمات دهی می کردند گفت: این تعداد امسال به 9 هزار دستگاه افزایش یافته است.

وی بهبود و گسترش کیفیت راهها را از جمله برنامه ها بیان کرد و گفت: هفت میلیون و400 هزار تن آسفالت در سطح راههای کشور ریخته شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح راهداری زمستانه گفت: از چند ماه پیش به استاندارن و فرمانداران برای راهداری اعلام آمادگی کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1400 اکیپ در راهداری زمستانه خدمات دهی می کنند

1400 اکیپ در راهداری زمستانه خدمات دهی می کنند