مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 13:572014-12-21سياسي

تشییع پیکر دو شهید گمنام در تهران


شهردار منطقه 18 تهران در حاشیه آیین تشییع و خاکسپاری این دو شهید گمنام گفت: امنیت امروز کشور مرهون فداکاری و ایثار غیورمردانی است که جان خویش را برای حفظ استقلال، - آزادی و تمامیت ارضی ایران اسلامی فدا کردند.

مسوولان تشییع و در بوستان پروین اعتصامی منطقه 18 تهران به خاک سپرده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا در آیین تشییع و خاکسپاری پیکر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس اقشار مختلف مردم منطقه و مسوولان از جمله علیرضا محجوب نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین ناصحی رییس کمیسیون اجتماعی وفرهنگی شورای اسلامی شهر تهران و حجت الاسلام و المسلمین گواهی تولیت بقعه مبارکه امامزاده صالح(ع) و نماینده ولی فقیه درسپاه محمدرسول الله (ص) حضور داشتند.

شهردار منطقه 18 تهران در حاشیه آیین تشییع و خاکسپاری این دو شهید گمنام گفت: امنیت امروز کشور مرهون فداکاری و ایثار غیورمردانی است که جان خویش را برای حفظ استقلال، آزادی و تمامیت ارضی ایران اسلامی فدا کردند.

وحید نوروزی افزود: یکی از وظایف مهم آحاد ملت و مسوولان در شرایط کنونی، حفظ و پاسداشت ارزش ها و آرمان های والای شهدا و تلاش برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با انتقال این ارزش ها به نسل جوان و نوجوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر دو شهید گمنام در تهران

تشییع پیکر دو شهید گمنام در تهران