مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 13:422014-12-21اقتصادي

اختصاص 56 میلیارد تومان به بخش راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد


معاون برنامه ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 56 میلیارد تومان اعتبار امسال، به بخش راه و شهرسازی استان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه ی کهگیلویه و بویراحمد، علی حسن نوروزی در مراسم بزرگداشت هفته راهداری و حمل و نقل استان در یاسوج افزود: در زمینه راه و شهرسازی استان 56 میلیارد تومان اعتبار امسال، اختصاص داده شد که در سال آینده این میزان به 120 میلیارد تومان می رسد.

وی با اشاره به راه آهن اقلید – یاسوج اظهار کرد: امسال، 200 میلیون تومان اعتبار ملی به این پروژه اختصاص یافت و در بودجه سال 94 این میزان به سه میلیارد تومان افزایش می یابد.

معاون برنامه ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هم چنین به محور پاتاوه – دهدشت طی امسال، 27 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد که این میزان در سال آینده به 50 میلیارد تومان می رسد.

نوروزی با بیان اینکه حمل و نقل به عنوان یک زیربنا و زیرساخت در فرآیند توسعه ی اقتصادی است، تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان کریدور شمال به جنوب کشور و بالعکس است که باید با توجه به آن توجه ویژه ای به بخش حمل و نقل استان شود.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و بارش برف در راه های ارتباطی استان خاطرنشان کرد: دستگاه های متولی در زمینه های مختلف از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 56 میلیارد تومان به بخش راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص 56 میلیارد تومان به بخش راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد