مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 12:522014-12-21فرهنگي

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان: لیدرهای محلی حلقه گمشده گردشگری استان اصفهان است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: لیدرهای محلی حلقه گمشده گردشگری استان ها است و اداره میراث فرهنگی استان اصفهان به جد پیگیر وجود لیدرهای محلی به همراه تورها در اصفهان است.

- فریدون اللهیاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: راهنمایان محلی با اهالی بازار و صنایع دستی تعامل پایداری دارند و با اداره میراث فرهنگی استان ارتباط دارند، بنابراین می طلبد که این راهنمایان همراه تورها باشند.

وی بیان کرد: برای ورود توریست های خارجی به مکان های اقامتی بروشوری مختصری تهیه شده که هم شامل خیر مقدم و خوش آمدگویی است و هم اطلاعاتی راجع به شهر و صنایع دستی و اطمینان خاطری برای آنها در سفر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان پیرامون تغییر کاربری تعدادی از مغازه های میدان امام تصریح کرد: طبق مصوبه ای، یک درصد از مغازه های میدان امام می توانند به فروش غیر از صنایع دستی بپردازند که البته باید با صنایع دستی ارتباط داشته باشد و زیرمجموعه خدمات گردشگری باشد اما متاسفانه تغییر کاربری مغازه ها به دمپایی فروشی و اسباب بازی فروشی زیاد شده است.

وی تاکید کرد: سازمان، هم پای اتحادیه صنایع دستی این معضل را در کارگروه صنایع دستی میراث و گردشگری استان مطرح کرده و در شورای فرهنگی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان: لیدرهای محلی حلقه گمشده گردشگری استان اصفهان است

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان: لیدرهای محلی حلقه گمشده گردشگری استان اصفهان است