مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 12:372014-12-21اقتصادي

افزایش 6 درصدی تصادفات فوتی و جرحی کهگیلویه و بویراحمد


رییس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادفات فوتی و جرحی معابر برون شهری این استان طی هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه ی کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ منوچهر سیاهپور در مراسم بزرگداشت هفته حمل و نقل و راهداری، افزود: با توجه به تصادفات رخ داده استان این میزان در 9 ماهه ی امسال بیشتر می شود و به حدود 12 درصد می رسد.

وی با بیان اینکه بیش از یک سوم تصادفات جاده ای این استان بعداز ظهر و اوایل شب(ساعات 16 تا 20) اتفاق افتاده است، اظهار کرد: بیشترین علت وقوع تصادفات عامل انسانی است که به علت سهل انگاری، بی توجهی و بی دقتی رانندگان است.

رییس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انحراف یا تجاوز به چپ یکی دیگر از عوامل تصادفات استان است، خاطرنشان کرد: 35درصد از تصادفات استان کهگیلویه و بویراحمد انحراف یا تجاوز به چپ است که این موضوع با توجه به اینکه جاده های یک طرفه و کوهستانی داریم، طبیعی است.

سیاهپور با بیان اینکه 92 نقطه حادثه خیز در معابر برون شهری این استان وجود دارد، تصریح کرد: تخطی از سرعت مطمئنه علت دوم و توجه نکردن به جلو علت سوم وقوع تصادفات در راه های استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 6 درصدی تصادفات فوتی و جرحی کهگیلویه و بویراحمد

افزایش 6 درصدی تصادفات فوتی و جرحی کهگیلویه و بویراحمد