مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 09:472014-12-21ورزشي

خلخال می تواند به قطب کوهنوردی تبدیل شود


فرماندار خلخال معتقد است این شهرستان ظرفیت تبدیل شدن به قطب کوهنوردی استان اردبیل را دارا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهدی احمدی ظهر یکشنبه در بازدید از تله کابین خلخال تصریح کرد: این شهرستان می تواند به قطب گردشگری زمستانی و کوهنوردی تبدیل شود.

وی با اشاره به وجود قللی مانند آق داغ و علم داغ در این شهرستان افزود: این امتیاز طبیعی در منطقه وجود دارد که ورزش های زمستانی و کوهنوردی در خلخال رونق گیرد.

فرماندار خلخال معتقد است ورزش و جوانان شهرستان می تواند با برنامه ریزی مناسب ظرفیت های ورزش کوهنوردی و صعود های ورزشی را در سطح استانی و ملی معرفی کند.

وی به ضرورت احیای صعودهای همگانی در ارتفاعات این شهرستان تاکید کرد و بیان داشت: استفاده بهینه از ظرفیت های طبیعی موجود در چنین برنامه هایی از دستگاه ها انتظار می رود.

احمدی یکی از اهداف برگزاری جشنواره ورزش های زمستانی خلخال در سال جاری را معرفی همین ظرفیت ها عنوان کرد و گفت: این جشنواره با هدف ایجاد روحیه نشاط در جامعه و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های طبیعی و گردشگری زمستانی این شهرستان در سطح ملی برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری توقف دو ساله این جشنواره بیان داشت: تلاش می کنیم با برنامه ریزی مناسب این جشنواره پرطرفدار و پر رونق شهرستان را با همکاری میراث فرهنگی و اداره کل ورزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلخال می تواند به قطب کوهنوردی تبدیل شود

خلخال می تواند به قطب کوهنوردی تبدیل شود