مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 09:422014-12-21سياسي

دانشگاه ملایر برگزار می کند بربال فرشتگان طرحی برای حفظ قرآن دانشجویان


دانشگاه ملایر در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن کریم طرح بر بال فرشتگان را برگزار می کند.

- " طرح بربال فرشتگان طرحی ویژه حفظ قرآن کریم است که از سال 1389 در دانشگاه ملایر به اجرا درآمده و طی آن تا کنون بیش از 330 نفر حافظ 1 تا 4 جزء قرآن کریم شده اند.

این طرح دوبار در سال برگزار می شود و دانشجویان علاقه مند به حفظ قرآن کریم با شرکت در این طرح از مزایای آن بهره مند می شوند.

تاکنون شش دوره از آزمون های طرح با حضور هزار و 322 دانشجو برگزار شده و ثبت نام دوره هفتم آن نیز تا پایان آذرماه سال جاری ادامه دارد.

شرکت کنندگان در طرح بر بال فرشتگان به ترتیب به ازای حفظ هر 4 صفحه از ابتدای قرآن 15 امتیاز، 6 صفحه از ابتدای قرآن 25 امتیاز، 8 صفحه از ابتدای قرآن 35 امتیاز، نیم جزء 50 امتیاز، یک جزء 100 امتیاز، دو جزء 200 امتیاز و جزء 30، 90 امتیاز امتیاز کسب می کنند که به ازای هر امتیاز مبلغ 2 هزار و 500 تومان هدیه دریافت می کنند.

در این طرح تا کنون 306 دانشجو موفق به حفظ یک جزء، 26 نفر موفق به حفظ 2 جزء، 6 نفر موفق به حفظ 1 جزء و یک نفر هم موفق به حفظ 4 جزء قرآن کریم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس طرح بربال فرشتگان طرحی موفق در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت حافظان قرآن کریم است که می تواند الگوی خوبی برای سایر دانشگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ملایر برگزار می کند بربال فرشتگان طرحی برای حفظ قرآن دانشجویان

دانشگاه ملایر برگزار می کند بربال فرشتگان طرحی برای حفظ قرآن دانشجویان