مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 09:022014-12-21سياسي

امام جمعه موقت بستک: وقف بزرگترین توشه آخرت است


امام جمعه بستک با اشاره به اهمیت این سنت حسنه گفت: وقف بزرگترین توشه آخرت برای انسان های نیکوکار است.

- " از بستک، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا شیبانی پیش از ظهر امروز ضمن تسلیت سالروز رحلت پیامبر اسلام و امام هشتم شیعیان، وقف را چشمه همیشه جوشان در زندگی دنیوی و اخروی انسان عنوان کرد و اظهار داشت: اگر وقف مطابق با نیازهای جامعه و در راستای تحقق بخشیدن با آرمان های مقدس جمهوری اسلامی باشد، شاهد پیشرفت و شکوفایی در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خواهیم بود.

وی همچنین ضمن تقدیر از عملکرد اوقاف در این شهرستان خاطرنشان کرد: واقفان بستک با احداث صدها آب انبار، مسجد، دارالقرآن، مدرسه، درمانگاه و سایر موارد توانسته اند اقدامات ارزشمندی را در زمینه تأسیسات زیربنایی در شهرستان انجام دهند.

امام جمعه موقت بستک با اشاره به اعتماد بین مردم و اداره اوقاف گفت: اینکه صدها پروژه و موقوفه در شهرستان به ثبت رسیده است نشان از اعتماد مردم و خیرین به این نهاد ارزشمند است و باید این اعتماد هر چه بیشتر ایجاد شود.

شیبانی، وقف را صدقه جاری دانست و افزود: صدقات جاریه به آن دسته از صدقاتی گفته می شود که تا زمان بهره مندی مردم از آن، صدقه دهنده همواره از خیرات آن برخوردار خواهد بود و اوقاف به عنوان امین مردم باید در حفظ و حراست از صدقات جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت بستک: وقف بزرگترین توشه آخرت است

امام جمعه موقت بستک: وقف بزرگترین توشه آخرت است