مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 08:172014-12-21سياسي

آیت الله حسینی بوشهری از بیمارستان قلب بوشهر مرخص شد


مدیر حوزه های علیمه کشور و نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری که روز گذشته در بیمارستان قلب بوشهر بستری شده بود، دقایقی پیش مرخص شد.

- علیرضا رییسی رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز گذشته به علت احساس درد در سینه خود به بیمارستان قلب بوشهر مراجعه کرده بود و تحت مداوا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با حضور پزشکان متخصص این بیمارستان، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تحت بررسی های پزشکی و درمان قرار گرفت و نوار قلب از ایشان تهیه شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: پس از مشاهده نوار قلب ایشان، اکو و آزمایش آنزیم قلبی برای آیت الله حسینی بوشهری انجام شد که خوشبختانه مشکل خاصی مشاهده نشد و برای احتیاط بیشتر در بیمارستان تحت مراقبت قرار گرفت.

وی وضعیت عمومی مدیر حوزه های علیمه کشور را مطلوب توصیف کرد و بیان داشت: درد قفسه سینه آیت الله حسینی بوشهری نیز در حال حاضر از بین رفته است.

لازم به ذکر است که آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علیمه کشور و نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری که روز گذشته به بیمارستان قلب بوشهر مراجعه کرده بود، لحظاتی قبل از بیمارستان مرخص شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری از بیمارستان قلب بوشهر مرخص شد

آیت الله حسینی بوشهری از بیمارستان قلب بوشهر مرخص شد