مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 08:172014-12-21سياسي

بازخوانی 40 گفتار و رفتار از «رسول مهربانی»


کتاب «رسول مهربانی» اثری است که 40 گفتار و رفتار از رسول اکرم را درباره امور فردی و اجتماعی ایشان مانند رفتار با همسر و توصیه های تربیتی برای رفتار با فرزندان را شامل می شود.

- کتاب رسول مهربانی اثری است که 40 گفتار و رفتار از رسول اکرم را درباره امور فردی و اجتماعی ایشان مانند رفتار با همسر و توصیه های تربیتی برای رفتار با فرزندان را شامل می شود.

خبرگزاری مهر ـ گروه فرهنگ: یکی از فعالیت های رسانه های فرهنگی، معرفی کتب مناسب برای مطالعه مخاطبان است که این کار هنگام رسیدن مناسبت های مختلف، بیشتر موثر است و اصطلاحا بیشتر جواب می دهد.

در حال حاضر در روزهای پایانی ماه صفر و ایام عزاداری مربوط به 3 معصومی هستیم که شهادتشان در این روزها قرار دارد.

به همین بهانه، و همزمان با روز 28 صفر که روز رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) است، قصد داریم تورقی بر کتابی درباره حضرت رسول(ص) داشته باشیم.

کتاب مورد نظر با عنوان رسول مهربانی و عنوان فرعی چهل جلوه زیبا از گفتار و رفتار رسول خدا اثر حسین اسحاقی است که در سال 86 با همکاری نشر طه و مرکز پژوهش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، به چاپ رسیده است.

این اثر که بهانه تولیدش نامگذاری سال 85 به نام پیامبر اعظم بوده است، 2 بخش اصلی با عناوین گذری بر اخلاق فردی پیامبر اعظم(ص) و گذری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی 40 گفتار و رفتار از «رسول مهربانی»

بازخوانی 40 گفتار و رفتار از «رسول مهربانی»