مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 07:572014-12-21بين الملل

هفت غیرنظامی براثر انفجار بمب کنار جاده ای در شرق افغانستان کشته شدند


مقامات افغان روز یکشنبه اعلام کردند دست کم هفت نفر از جمله چندین کودک بر اثر انفجار بمب کنار جاده ای در مسیر یک خودرو در شرق افغانستان کشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از کنر، تلفات غیرنظامیان در خشونت های افغانستان امسال به طور بی سابقه ای افزایش یافته است.

این انفجار اواخر روز شنبه زمانی روی داد که یک وانت در حال حرکت از اسدآباد مرکز استان کنر به منطقه ناری نزدیک مرز افغانستان با پاکستان بود.

محمد یوسف رییس پلیس منطقه ناری در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: دیشب، یک وانت حامل زنان و کودکان بر اثر انفجار بمب کنار جاده ای تخریب شد و هفت نفر از جمله دو دختر کوچک کشته شدند .

وی، طالبان را مسئول این انفجار دانست؛ انفجاری که همچنین به زخمی شدن سه زن منجر شد.

محمد رحمان دانش رییس منطقه ناری این حادثه را تایید کرد؛ حادثه ای که تشدید خشونت ها را در شرایطی نمایان می کند که نیروهای تحت رهبری آمریکا پس از بیش از یک دهه جنگ در افغانستان، از این کشور خارج می شوند.

هنوز هیچکس مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است ولی بمب های کنار جاده ای، ابزار طالبان در مبارزه این گروه با دولت افغانستان و نیروهای خارجی است؛ حملاتی که همچنین به کشته و زخمی شدن غیرنظامیان منجر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت غیرنظامی براثر انفجار بمب کنار جاده ای در شرق افغانستان کشته شدند

هفت غیرنظامی براثر انفجار بمب کنار جاده ای در شرق افغانستان کشته شدند