مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 06:372014-12-21سياسي

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم: عدالت نبوی در جامعه ترویج شود


مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: بحث عدالت نبوی باید در جامعه اسلامی به صورت دقیق مورد توجه قرار گیرد.

- حجت الاسلام جواد عظیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: اساس حکومت پیامبر اکرم(ص) تکریم و کرامت بخشیدن به انسان ها، احقاق حقوق مستضعفان و برپایی عدالت و معنویت در جامعه بود.

وی خاطرنشان کرد: رسول الله(ص) به برطرف کردن تبعیض نژادی ، کج سلیقگی ها و تندروی ها پرداختند و پیاده سازی مسائل معنوی و اخلاق را در دستور کار داشتند و می توان بیان کرد که فرهنگ را مبنای حکومت خود قرار دادند.

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اهمیت توجه به سیره و سنت پیامبر اکرم(ص) گفت: اگر امروز به همان سیره و سنت توجه شود، بدون تردید بسیاری از مسائل و مشکلات حل می شود.

وی خاطرنشان کرد: رسول اکرم(ص) فرهنگ دینداری و عدالت را در جامعه پیاده کرد، بر همین اساس مردم نیز در آن دوران مبنای زندگیشان را وابسته به مسائل اقتصادی قرار ندادند.

عظیمی ادامه داد: مردم در آن دوران با وجود مسائل اقتصادی به بن بست نرسیدند  و در هیچ جای تاریخ وجود ندارد که مردم به خاطر مسائل اقتصادی تسلیم دشمن شوند و زیر بار فرهنگ بیگانه بروند، بنابراین باید سیره و سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم: عدالت نبوی در جامعه ترویج شود

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم: عدالت نبوی در جامعه ترویج شود