مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 05:322014-12-21سياسي

نیروی کار ایرانی ارزان نیست


رییس هیات مدیره انجمن صنفی کاریابی های بین المللی کشور با بیان این که توانمندی نیروی کار ایرانی قابل مقایسه با کشورهای اعزام کننده ارزان نیست، - گفت: هدف گذاری اعزام نیرو کار ایرانی به خارج مازاد بازار کار داخلی است و رشته هایی که کمبودشان در داخل احساس می شود در اولویت اعزام قرار نمی گیرند.

حسن کرباسی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: بر اساس بند شش سند توسعه اشتغال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری تبادل نیروی کار با کشورهای نیرو پذیر مورد تاکید واقع شده است لذا برای آن که وارد بازار کار بین المللی شویم یکی از زیرساخت های مورد نیاز تعاملات بین المللی بود که باید شکل می گرفت.

وی از مذاکره با سفیران کشورهای هدف نیروپذیر خبر داد و گفت: با توجه به حوزه دیپلماسی ایران با کشورهای دیگر در سالهای گذشته اکنون این بازار برای ما مهیا شده است و با تاکیدات مقام عالی وزارت کار، کارگروهی متشکل از معاونت امور بین الملل، معاونت اشتغال و انجمن صنفی کاریابی های بین المللی ایران در وزارتخانه شکل گرفته و مذاکره با سفیران کشورهای هدف و نیروپذیر آغاز شده است.

کرباسی درباره حوزه های حضور نیروهای کار ایرانی در بازارهای کار بین المللی گفت: دستگاه های اجرایی کشورهای نیروپذیر همه ساله در ابتدای سال نیازهای با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی کار ایرانی ارزان نیست

نیروی کار ایرانی ارزان نیست