مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 03:572014-12-21پزشكي

خواص معجزه گر پیاز برای بیماران قلبی


نه تنها افراد سالم، بل که بخصوص مبتلایان به بیماری های قلبی و عروقی اگر هر روز با وعده های غذایی خود پیاز بخورند، بخش زیادی از سلامت خود را حفظ کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، سایت پزشکی پَسیون سانته در مقاله ای نوشت: پیاز یکی از سبزیجات معطر سرشار از آنتی اکسیدان هاست، کم کالری است و اثر زیاد و مفیدی در برابر انواع سرطان و بیماری های قلبی ـ عروقی دارد.

پیاز یک طعم دهنده بسیار عالی در غذاهاست؛ برخی به دلیل بدبو شدن دهان، پیاز خام نمی خورند اما بزرگ ترین اشتباه زندگی شان در همین است چون اگر با خواص پیاز آشنا شوند مطمئناً هیچوقت آن را به هیچ دلیل کنار نمی گذارند؛ بدبو شدن دهان را می توان با آدامس، دارچین، چای خشک، موز، جعفری و کیوی برطرف کرد اما با کنار گذاشتن پیاز از پیشرفت بیماری نمی توان جلوگیری کرد.

پیاز دارای ویتامین C، کورسیتین و فلاونویید، منگنز، ویتامین B6، تریپتوفان، فیبر، فسفر، مس، پتاسیم و فولات است و باعث کاهش قند خون، کلسترول و تری گلیسیرید می شود.

پیاز، تری گلیسیریدهای چربی های انباشته شده در بافت بدن (در شکم، ران ها) را کاهش می دهد، به دلیل داشتن فیبر گرسنگی را کاهش می دهد و باعث لاغری می شود و این خود به سلامت قلب کمک می کند زیرا چاقی نیز یکی از دلایل مبتلا شدن به بیماری های قلبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواص معجزه گر پیاز برای بیماران قلبی

خواص معجزه گر پیاز برای بیماران قلبی