مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1393 ساعت 00:472014-12-20سياسي

رییس اداره اوقاف فردوس خبر داد تربیت 400 حافظ قرآن کریم در فردوس


رییس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس از تربیت 400 حافظ قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

- حجت الاسلام والمسلمین جواد طلایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار کرد: تربیت حافظان قرآن کریم یکی از برنامه های مهم سازمان اوقاف است که این طرح همزمان با سراسر کشور از سال 1390 در شهرستان فردوس آغاز شده است.

وی گفت: در حال حاضر دوره های تربیت حافظان قرآن کریم با حضور 400 نفر دختر و پسر و نیز 35 مربی در ایام مختلف هفته برگزار می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس افزود: در سال جاری تعداد 10 نفر از مربیان قرآن کریم این شهرستان برای حضور در دوره های حفظ قرآن کریم به شهر مقدس قم اعزام شده اند.

قاری قرآن کریم فردوس به مسابقات کشوری راه یافت طلایی تصریح کرد: سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم نیز به میزبانی شهرستان طبس طی سه روز از 26 تا 28 آذرماه برگزار شد و در این مسابقات 35 نفر از برادران و خواهران قرآنی شهرستان فردوس حضور داشتند.

وی یادآور شد: این مسابقات در رشته های مختلف حفظ، قرائت و ترتیل و در دو رده سنی بزرگسالان و شکوفه ها برگزار شد و پنج نفر از شرکت کنندگان شهرستان فردوس موفق به کسب مقام های برتر شدند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس گفت: محسن سکندری با کسب رتبه نخست رشته ترتیل در رده بزرگسالان به مسابقات کشوری اعزام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره اوقاف فردوس خبر داد تربیت 400 حافظ قرآن کریم در فردوس

رییس اداره اوقاف فردوس خبر داد تربیت 400 حافظ قرآن کریم در فردوس