مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 23:222014-12-20سياسي

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: فتنه 88 به دنبال براندازی نظام بود


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: جریان فتنه 88 نباید به عنوان یک حادثه کوچک تلقی شود، چون هدف این جریان براندازی نظام اسلامی بود.

- " از بناب، محمدمهدی زاهدی شامگاه شنبه در مراسم وحدت حوزه و دانشگاه در جمع مسئولان، طلاب، روحانیون، اساتید و دانشجویان شهرستان بناب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مفتح اظهار داشت: اگر بخواهیم این وحدت به معنای واقعی شکل بگیرد که در سند اسلامی شدن دانشگاه ها نیز آمده است، حوزویان و دانشگاهیان باید روی این سند کار کنند که متأسفانه تاکنون این اتفاق صورت نگرفته است.

دانشگاه در حوزه علوم انسانی ضعیف عمل کرده است نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید قبول کنیم که دانشگاه در حوزه علوم انسانی ضعیف عمل کرده است و باید بپذیریم که در حوزه علوم انسانی علما و دانشمندان ما در طول تاریخ خوش درخشیده اند.

زاهدی با اشاره به برگزاری همه ساله مراسم برای نزدیک تر شدن این دو قشر به همدیگر گفت: هم شورای عالی حوزه و هم شورای عالی انقلاب فرهنگی گام های بسیار خوبی در این جهت برداشته اند.

وی در خصوص اجرای هرچه سریع تر سند اسلامی شدن دانشگاه ها و نقش آن در وحدت و همگرایی حوزه و دانشگاه، گفت: همه دستگاه ها و نهادها باید دست به دست همدیگر داده و با اجرایی کردن سند اسلامی شدن دانشگاه ها که مد نظر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: فتنه 88 به دنبال براندازی نظام بود

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: فتنه 88 به دنبال براندازی نظام بود