مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 22:222014-12-20بين الملل

السیسی: مبارک باید 15 سال قبل از قدرت کناره کناره گیری می کرد


رییس جمهور مصر در سخنانی با اشاره به اشتباهات حسنی مبارک در زمان ریاست جمهوریش تاکید کرد که مبارک باید 15 سال قبل تر از قدرت کناره گیری می کرد.

- "، عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر در نشستی با نخبگان علمی و فرهنگی مصری تاکید کرد که اگر بدانم کنار گذاشتن قدرت به سود مصر است به سرعت کناره گیری خواهم کرد.

السیسی با بیان اینکه در صورت اضمحلال حاکمیت در مصر منطقه وارد جنگی 50 ساله خواهد شد، ابراز داشت که اگر بتوانم کشور را بین 40 تا 50 درصد از شرایط کنونی توسعه یافته تر کنم، راضی هستم و پس از آن قدرت را به فرد بعدی واگذار خواهم کرد تا کار را تکمیل کند.

رییس جمهور مصر افزود: من در هر زمانی آماده ام که از قدرت کناره گیری کنم و با تشکر خداحافظی کنم.

 وی همچنین با اشاره به اینکه اشتباهات حسنی مبارک رییس جمهور اسبق کشور مصر را به سمت ویرانی برد، تصریح کرد که وی باید 15 سال قبل یا زودتر از آن از قدرت کناره گیری می کرد قبل از اینکه این ویرانی کل موسسات دولتی و حکومتی را فرابگیرد.

السیسی با اشاره به فعالیتش به عنوان وزیر دفاع محمد مرسی رییس جمهور اخوانی مصر که خودش با کودتا برکنارش کرد، گفت: بخدا قسم با اخلاص تمام در زمان وزراتم به اخوان برای منافع کشور کمک کردم تا سقوط نکند اما در لحظه آخر به خاطر منافع مصری ها در مقابلشان(اخوان) ایستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

السیسی: مبارک باید 15 سال قبل از قدرت کناره کناره گیری می کرد

السیسی: مبارک باید 15 سال قبل از قدرت کناره کناره گیری می کرد