مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 22:022014-12-20اقتصادي

فرماندار اسدآباد: 35 درصد اراضی آبی اسدآباد مجهز به آبیاری تحت فشار شد


فرماندار اسدآباد از اجرای آبیاری تحت فشار در 11 هکتار از اراضی در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون 35 درصد اراضی آبی اسدآباد مجهز به این سیستم شده است.

- " از اسدآباد، مسعود بکایی شامگاه شنبه در کارگروه تولیدی و امور اقتصادی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه میزان 64 هزار و 439 هکتار اراضی کشاورزی در سطح شهرستان اسدآباد وجود دارد، اظهار کرد: از این میزان 11 هکتار از اراضی به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز هستند.

وی از مجهز شدن 35 درصد اراضی آبی اسدآباد به سیستم آبیاری تحت فشار خبر داد و افزود: این شهرستان در اجرای سیستم آبیاری تحت فشار رتبه اول را در سال جاری است.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه سهمیه شهرستان در اجرای آبیاری تحت فشار در سال جاری یک هزار هکتار است، گفت: تاکنون میزان 2 هزار و 180 هکتار از اراضی آبی تقاضای تسهیلات آبیاری تحت فشار داشته اند.

وی ادامه داد: تاکنون برای 879 هکتار از اراضی طراحی سیستم آبیاری تحت فشار  صورت گرفته و میزان یک هزار و 317 هکتار در دست اجرا بوده و 417 هکتار به اتمام رسیده است.

بکایی افزود: در مجموع اراضی در دست اجرا و تمام شده برای اجرای سیستم آبیاری تحت فشار به میزان 170 درصد نسبت به سهمیه ابلاغ شده پیشرفت داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اسدآباد: 35 درصد اراضی آبی اسدآباد مجهز به آبیاری تحت فشار شد

فرماندار اسدآباد: 35 درصد اراضی آبی اسدآباد مجهز به آبیاری تحت فشار شد