مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 22:022014-12-20سياسي

تقوی: خطر تحریف انقلاب را تهدید می‎کند


خطر تحریف انقلاب اولین خطری است که انقلاب را تهدید می‎کند و در این زمینه دشمن سعی می‎کند با نفوذ، ماهیت انقلاب را عوض کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری میزان، حجت الاسلام رضا تقوی که در هفتمین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت اظهارکرد: ایام آخر ماه صفر، ایام ویژه‎ای در تاریخ تشیع است و حزب موتلفه اسلامی سالهاست این جلسات را در این ایام سال برگزار می‎کند و با تشکیل روضه و عزاداری به شهدای کربلا و حضرت رسول(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) ادای احترام می‎کند و وظیفه خود را نسبت به پاسداشت مراسم مذهبی انجام می‎دهد.

تقوی با بیان اینکه احزاب اسلامی و آنانی که دل در گرو اسلام و اندیشه اسلامی دارند باید سیره و سنتشان اسلامی باشد تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی یک حزب عاشورایی است چرا که از همان اول و قبل از پیروزی انقلاب مسیر خود را دقیقا مشخص کرد و مجاهدت در راه خدا و اسلام راه این حزب بوده است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تاکیدکرد: حزب موتلفه اسلامی هم پشتوانه جهادی دارد و هم سرمایه ارزشمند شهادت و این سرمایه عظیمی است که با مجاهدت و اخلاص و ایمان به دست آمده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انقلاب پیامبراکرم(ص) و انقلاب های دیگر گفت: انقلاب پیامبر اکرم(ص) انقلابی عمیق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقوی: خطر تحریف انقلاب را تهدید می‎کند

تقوی: خطر تحریف انقلاب را تهدید می‎کند