مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 17:172014-12-20پزشكي

همه چیز درباره تیرویید چشمی


وی با اشاره به مطالعات انجام شده گفت: در این مطالعات به نکات جالبی دست یافتیم.

یکی از موارد این بود که در بسیاری از بیماران، درگیری چشمی به صورت یکطرفه بود ولی چشم دوم در مراحل اولیه درگیری را نشان نمی دهد.

- دبیر علمی انجمن جراحان پلاستیک ترمیمی چشم ایران گفت: یکی از علایم بارز بیماری های تیروییدی (بویژه پرکاری تیرویید)، علایم چشمی این بیماری است که باعث ایجاد علایم و مشکلات متعددی با طیف بسیار گسترده در چشم می شود.

دکتر محسن بهمنی کشکولی با اشاره به اینکه بیماری های تیرویید از جمله اختلالات شایعی هستند که باعث مراجعه افراد به پزشک می شود، گفت: به طورعمده بیماری تیرویید دارای دو نوع علامت است که در درجه اول علایم به صورت کلی در بدن نمایان می شود و در بیماری پرکاری تیرویید منجر به بروز علایمی مانند تعریق زیاد و کاهش وزن می شود.

جانشین دبیرکل انجمن چشم پزشکی خاورمیانه و آفریقا در منطقه خاورمیانه گفت: یکی از علایم بارز بیماری های تیروییدی (بویژه پرکاری تیرویید)، علایم چشمی این بیماری است که باعث ایجاد علایم و مشکلات متعددی با طیف بسیار گسترده در چشم می شود.

بهمنی کشکولی افزود: این علایم، از علامت جزیی مانند خشکی چشم، احساس ناراحتی چشم در زمان پلک زدن تا علایمی همچون بیرون زدگی و خیرگی چشم، پف پلک ها، قرمز شدن چشم و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره تیرویید چشمی

همه چیز درباره تیرویید چشمی