موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 17:072014-12-20سياسي

نماینده بویراحمدودنا ازمرکزدرمانی سی سخت وروستاهای پاتاوه بازدیدکرد


نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا از شهر سی سخت و برخی روستاهای بخش پاتاوه شهرستان دنا بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر غلام محمد زارعی بعداز ظهر شنبه در این بازدیدها از ایستگاه تقویت گاز سراسری در روستای "شترخون" و مرکز درمانی شهر سی سخت دیدن کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

وی در بازدید از روستای "شترخون" و ایستگاه تقویت گاز در این منطقه بر رفع مشکلات این روستا که با واسطه وجود این ایستگاه تقویت گاز ایجاد شده تاکید کرد.

زارعی اظهار داشت: هرگونه جذب نیرو در این ایستگاه باید با اولویت بخش پاتاوه صورت گیرد اما متاسفانه گزارشات مردمی چیز دیگر را بیان می کند.

وی تاکید کرد: اگر چنانچه این گزارشات واقعیت داشته باشد به وزیر نفت تذکر خواهم داد.

نماینده بویراحمد و دنا گفت: ایستگاه تقویت فشار گاز در کنار این روستاها آلودگی فراوانی را برای روستانشینان در حوزه زیست محیطی ایجاد کرده و باید این روستاها از مزایای این ایستگاه نیز برخوردار شوند.

زارعی همچنین در این بازدید از اختصاص 50میلیون تومان برای ایجاد منبع ذخیره آب و200میلیون تومان برای بهسازی و اجرای طرح هادی این روستا از محل ماده 180 خبر داد.

وی همچنین از مرکز بستر درمانی شهر سی سخت به صورت سرزده بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بویراحمدودنا ازمرکزدرمانی سی سخت وروستاهای پاتاوه بازدیدکرد

نماینده بویراحمدودنا ازمرکزدرمانی سی سخت وروستاهای پاتاوه بازدیدکرد