مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 16:472014-12-20سياسي

وضعیت کتابخانه های کنگان ضعیف است/تعداد کتاب ها 10درصد استاندارد است


مدیر کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: وضعیت کتابخانه های کنگان ضعیف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید علی هاشمی عصر شنبه در جمع مردم کنگان با بیان اینکه امروز رسالت آموزشی و اطلاع رسانی، فراهم آوردن امکانات برای پژوهش، تولید علم و تعالی بخشیدن به روح و فکر بر عهده کتابخانه ها گذاشته شده است، اظهار داشت: این رسالت تنها شامل کشور ما نیست و در مابقی کشورها نیز فراگیر شده است.

وی بیان کرد: با توجه به سند چشم انداز 1404 کتابخانه های شهرستان کنگان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند اما با توجه به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در رویکرد جدید کتابخانه ها، انشاءالله تغییرات خوبی ایجاد خواهد شد.

هاشمی گفت: با توجه به سند چشم انداز نهاد کتابخانه های عمومی کشور بایستی در جمعیت 100 هزار نفری شهرستان کنگان هشت هزار متر فضای مطالعه داشته باشیم که این رقم در این شهرستان به دو هزار و 250 متر می رسد.

مدیر کل کتابخانه های استان با اشاره وضعیت منابع کتابخانه ای در این شهرستان عنوان کرد: با توجه به جمعیت شهرستان باید 400 هزار جلد کتاب داشته باشیم که این رقم در کتابخانه های کنگان فقط 36 هزار نسخه است.

وی با اشاره به اینکه فلسفه وجودی کتابخانه های عمومی پاسخگویی به نیازمندی های جامعه بشری است از حمایت های امام جمعه کنگان تقدیر و اضافه کرد: حجت ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کتابخانه های کنگان ضعیف است/تعداد کتاب ها 10درصد استاندارد است

وضعیت کتابخانه های کنگان ضعیف است/تعداد کتاب ها 10درصد استاندارد است