مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 16:272014-12-20بين الملل

پیشنهادکره شمالی به آمریکا پیرامون هک سونی


کره شمالی در پی اتهام زنی واشنگتن به این کشور در رابطه با حمله سایبری اخیر به کمپانی «سونی»، به آمریکا پیشنهاد تحقیقات مشترک پیرامون این رخداد را ارائه کرد.

- کره شمالی در پی اتهام زنی واشنگتن به این کشور در رابطه با حمله سایبری اخیر به کمپانی سونی ، به آمریکا پیشنهاد تحقیقات مشترک پیرامون این رخداد را ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، کره شمالی به آمریکا پیشنهاد داد برای روشن شدن مساله هک شدن شرکت سونی پیکچرز تحقیقات مشترک در این زمینه توسط دو کشور صورت بگیرد.

خبرگزاری رویترز امروز (شنبه) به نقل از رسانه دولتی کره شمالی خبر داد، پیرو اتهام پلیس فدرال آمریکا اف بی آی مبنی بر دست داشتن کره شمالی در هک کردن شرکت سونی، مقامات کره شمالی پیشنهاد کردند تحقیق مشترکی برای روشن شدن مساله انجام دهند.

یک مقام وزارت امور خارجه کره شمالی که نامش فاش نشد گفته است در صورت امتناع آمریکایی ها از پیشنهاد تحقیقات مشترک پیرامون هک سونی، عواقب وخیمی متوجه آمریکا خواهد بود.

چندی پیش حملاتی سایبری به شبکه های رایانه ای شرکت سونی پیکچرز از طریق بدافزارهایی با دستیابی به هارد درایو سیستم های کامپیوتری و مستر بوت صورت گرفت که این بدافزارها توانستند کلیه اطلاعات موجود آن ها را جمع آوری کرده و شبکه رایانه ای این شرکت را به طور کامل از دسترس خارج کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادکره شمالی به آمریکا پیرامون هک سونی

پیشنهادکره شمالی به آمریکا پیرامون هک سونی