مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 16:222014-12-20بين الملل

آخرین کنفرانس مطبوعاتی بدون حضور خبرنگاران مرد


اوباما در اقدامی نامتعارف در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود در سال 2014 تنها به 8 خبرنگار زن اجازه داد تا در این کنفرانس شرکت کنند‎.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه سی ان ان؛ این شبکه خبری امروز شنبه اعلام کزد اوباما رییس جمهور آمریکا اجازه داد تنها 8 خبرنگار زن در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود در سال 2014 در کاخ سفید شرکت کنند و او به سوالات آنها پاسخگو باشد.

شبکه "سی ان ان" در گزارشی اعلام کرد "اوباما طی اقدامی غیر معمول در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود در سال 2014 در کاخ سفید تنها به 8 خبرنگار زن اجازه داد تا در این کنفرانس شرکت کنند تا پاسخگوی سوالات آنان باشد.

"‎این شبکه افزود "این اقدام باراک اوباما غیر عادی و عامدانه است.

چون روال معمول این بود که خبرنگاران مرد کنفرانس مطبوعاتی کاخ سفید را در دست داشته باشند"‎ "هلن توماس" اولین خبرنگار زن است که کنفرانس های مطبوعاتی ریاست جمهوری آمریکا را از سال 1960 برای آژانس خبری یونایتد پرس اینتر نشنال پوشش می دهد.

‎در همین راستا جاش ارنست دبیر رسانه ای کاخ سفید گفت:"اوباما احساس کرد این فرصتی مناسب برای برجسته نمودن تعداد خبرنگاران زنی است که خبرهای کاخ سفید را پوشش می دهند" ارنست خاطر نشان کرد "واقعیت این است که بسیاری از خبرنگاران زن اقدام به این عمل سخت یعنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین کنفرانس مطبوعاتی بدون حضور خبرنگاران مرد

آخرین کنفرانس مطبوعاتی بدون حضور خبرنگاران مرد