مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 16:172014-12-20اقتصادي

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان خبر داد کاهش 4 درصدی بیمه بیکاری در گلستان


مدیرکل تامین اجتماعی گلستان از کاهش چهار درصدی بیمه بیکاری در استان خبر داد.

- " از گرگان، محمد حیدری‎نژاد عصر امروز در نهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‎گذاری استان گلستان اظهار کرد: در سال جاری بیمه بیکاری در گلستان چهار درصد کاهش داشته است.

وی از کاهش میزان مراجعات کارگاه‎های مشکل‎دار به تامین اجتماعی استان خبر داد و تصریح کرد: بالغ بر 11 هزار نفر در مدت 15 ماه اخیر به تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی افزوده شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان وضعیت صنعت استان را در مقایسه با سنوات گذشته مطلوب ارزیابی کرد و افزود: 47 هزار کارگاه فعال در استان گلستان وجود دارد که 50 درصد از کارگاه‎ها دارای یک نفر کارگر هستند.

61 فقره پروانه بهره‎برداری با ایجاد 9 هزار شغل در گلستان صادر شد مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در خصوص وضعیت صنعت استان گفت: در بخش صادرات ناشی از تولید 33 درصد رشد داشتیم.

حسینقلی قوانلو از صدور 61 فقره پروانه بهره‎برداری با ایجاد 9 هزار شغل در استان خبر داد و بیان داشت: 15 واحد راکد با 109 شغل در استان مجددا احیا شد.

وی خاطرنشان کرد: در 6 ماه نخست امسال میزان مصرف برق واحدهای صنعتی هفت درصد افزایش پیدا کرده، این در شرایطی است که قیمت برق 37 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان خبر داد کاهش 4 درصدی بیمه بیکاری در گلستان

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان خبر داد کاهش 4 درصدی بیمه بیکاری در گلستان