مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 16:072014-12-20اقتصادي

ابلاغ آیین نامه حقوق مسافر تا ماه آینده


رییس سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ آیین نامه حقوق مسافر تا ماه آینده خبر داد و گفت : اصلاح قیمت تمام شده بلیت در حال برنامه ریزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران، علیرضا جهانگیریان در اجلاس گرامیداشت هفته حمل و نقل و رونمایی از آیین نامه جدید تأسیس شرکت های هواپیمایی با حضور وزیر راه و شهرسازی گفت : انتظار ایکائو از سازمان هواپیمایی کشورها این است که ضوابط و دستورالعمل های لازم را برای عملکرد ایمن و بهره وری صنعت تدوین و اجرا کنند.

جهانگیریان گفت : این دستورالعمل ها شامل متنوع سازی نرخ بلیت هواپیما و خدمات، دستورالعمل جدید تاسیس شرکت های هواپیمایی ، دستورالعمل تاسیس ایرتاکسی، دستورالعمل حقوق مسافر، دستورالعمل خدمات به معلولان و دیگر موارد است.

وی با اشاره به اینکه رعایت حقوق مسافر از مهمترین دغدغه های سازمان هواپیمایی است، گفت: آیین نامه حقوق مسافر در سه بعد حقوق مسافر هنگام پذیرش در فرودگاه، نرخ بلیت و حقوق مسافر در حین و بعد از پرواز است.

جهانگیریان تاکید کرد : قیمت سوخت، بدهی شرکت های هواپیمایی به شرکت فرودگاه ها و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، قیمت بلیت ، حقوق مسافر همه زنجیره اقتصادی و متصل به یکدیگر است که باید مد نظر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ آیین نامه حقوق مسافر تا ماه آینده

ابلاغ آیین نامه حقوق مسافر تا ماه آینده