مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1393 ساعت 16:022014-12-20سياسي

ساخت موزه دفاع مقدس درزنجان بابودجه دولتی امکان پذیرنیست


ساخت موزه دفاع مقدس در این استان با بودجه دولتی امکان پذیر نیست و حتی در صورت تحقق این امر نیز 10 سال به طول می انجامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، جمشید انصاری در جلسه هیئت امنای حفظ ارزشهای دفاع مقدس استان، با اشاره به ساخت پارک موزه دفاع مقدس در استانهای همدان، تهران و کرمان اظهار داشت: منابع مورد نیاز اجرای ساخت پارک موزه دفاع مقدس در هیچ یک از این استانها دولتی نبوده و لذا در استان زنجان نیز باید با اعتبار غیر دولتی ساخته شود.

وی تصریح کرد: پیشرفت سریع پروژه پارک موزه دفاع مقدس با اعتبارات دولتی امکان پذیر نبوده و به مدت زمان طولانی نیازمند است.

مهندس انصاری با طرح این سوال که "چرا ساخت پارک موزه دفاع مقدس در محل گاوازنگ در نظر گرفته شده و مکان یابی جدیدی برای آن نشده" گفت: اختصاص مکانی در داخل شهر با وسعت کمتر از مکان فعلی، ضمن ایجاد دسترسی آسان برای مردم سرعت پیشرفت کار را نیز ارتقاء می بخشید.

استاندار زنجان ادامه داد: تشکیل هیات اجرایی و بازنگری مجدد در اجرای طرح و مکان یابی می تواند فعالیت ها را در این بخش بیش از گذشته شتاب دهد.

انصاری با بیان اینکه پیگیری بودجه ملی و استفاده از منابع استانی در صورت عدم ممانعت از دیگر مواردی بود که استاندار زنجان بر آن تاکید کرد و گفت: تشکیل هییت اجرایی و بازنگری مجدد در اجرای طرح و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت موزه دفاع مقدس درزنجان بابودجه دولتی امکان پذیرنیست

ساخت موزه دفاع مقدس درزنجان بابودجه دولتی امکان پذیرنیست